Негативний досвід
Мій досвід у салоні Олександри Андрєєвої був вкрай невдалим. Після 2х років користування послугами салону, цього разу мені зіпсували абсолютно все, що я замовила - придбала волосся, замовила чубчик та хвіст, нарощене волосся та фарбування кореня з тонуванням, щоб всі вироби та волосся збігались повністю по відтінку..
Мені довелося приїжджати до салону три рази.
• Першого разу процедури не відбулися, бо у салоні не було води, про що мене не попередили заздалегідь.
• Під час другого візиту мене пофарбували в абсолютно невдалий відтінок - 3 різні кольори. Моє власнє волосся після висвітлення теплого золотистого кольору, нарощені пасма — сіро-зелені, деякі жовті, хвіст — біло-сірий, а чілка —темно- сіра. Я завжди ношу теплий блонд, але мені зробили холодне тонування , через що нарощене волосся стало сірим із зеленим відтінком.
Окрім цього капсули при огляді з боку були дуже сильно помітні.
Під час візиту ще підстригли занадто коротко замовлений чубчик. Коли я звернула увагу майстра на те, що довжина не відповідає узгодженому референсу (довгий шторкою) вона відповіла, що «їйого можна буде просто прикріплювати нижче». Але це виглядає неприродно та невдало, також нижче немає потрібної кількості волосся для кріплення. Чому чілку підстригали на манекені, а не на мені — тоді можна було б відкоригувати довжину та форму яку я хотіла у процесі.
Майстер запевнила коли закінчила роботу, що все виглядає добре, я заплатила за всі вироби та всю цю роботу немалі гроші. Але вдома я побачила, що кольори абсолютно не збігаються.
Я відразу написала адміністратору, надіслала всі фото та описала всю ситуацію, але у відповідь почула «Гарного вечора,завтра зв'яжемось»-повна байдужість! Важко мати «гарний вечір», коли бачиш зіпсоване волосся після двох днів витраченого часу та чималої суми грошей. Домовились про третій візит, на якому мала бути присутня власниця салону Олександра, однак вона так і не приїхала. Майстер Антоніна, яка виконувала роботу, заявила, що її результат влаштовує, та коли я їй розповіла про свої претензії до її роботи, вона з хамським виглядом сказала що не має бажання нічого переробляти!
Мені запропонували повернути гроші лише за фарбування, але я відмовилася, оскільки будь-яке повторне фарбування зіпсує ще більше нове волосся, яке я спеціально замовляла для виробів. Чілка виявилася занадто короткою, вона мені не підходить і я не можу її носити. Я хотіла повернути виріб або отримати компенсацію за зіпсоване волосся та вироби, а також щоб інший майстер виправив на скільки можливо колір та невдале нарощування. Власниця не забажала навіть вислухати претензії, подивитись на результати діяльності своїх співробітниць, адміністратор нічого не може вирішити самостійно. Тому ситуація залишилась наразі не вирішеною, та мені довелося звертатись до відповідних органів.
Підсумок: три поїздки до салону, зіпсований блонд, невідповідні вироби, зіпсована чілка та відсутність відповідальності з боку персоналу та власниці. На жаль, результат повністю не відповідає домовленостям і сподіванням. Не рекомендую цей салон.